Հաշվետվություն

  1. Քանի՞ աշխատանք է կատարված և տեղադրված բլոգի Մաթեմատիկա առանց բանաձևերի/Մաթեմատիկա և երևակայություն բաժնում։
    5 աշխատանք ։
  2. Ո՞ր նախագծերին ես մասնակցել․ թվարկել անվանումներով։
    Քվիզիզի թեստ սարգելու նախագծին, հայտնի մաթեմատիկոսի գրելու մասին, Ապրիլի յոթին ֆինանսավորապես պատրաստվելու նախագծին: 
  3. Տեղադրիր առարկայի շրջանակներում կատարածդ աշխատանքների/ նախագծերի հղւմները։
    Հղումները։
  4. Ո՞ր նախագծերին չես մասնակցել, որո՞նք են բացթողումներդ։
    Ֆլեշմոբներից երկու հատ բացթողում ունեմ մնացածը տեղում է։
  5. Ի՞նչ ժամկետում ես պատկերացնում և պատրաստվում կատարել բաց թողնված աշխատանքները, լրացնել բաց թողնված նախագծերը։
    Երեվի մի երեք օր։
  6. Ի՞նչ մաթեմատիկական թեմայով ես ցանկանում տեսնել հաջորդ նախագիծը։
    Կրիպտոյի մասին լիքը նոր նախագծեր։
  7. Ինչպիսի՞ն կլինի քո մասնակցությունը հաջորդ նախագծին։
    Աշխույժ, քանի որ սիրում եմ աշխատել տարբեր նախագծերով։
  8. Ինչպե՞ս կգնահատես առարկայի շրջանակներում մինչ այժմ կատարածդ աշխատանքը
    ութից իննը քանի որ աշխատել եմ շատ, բայց նաև թերություններ ունեմ և մի երկու հատ բացթողնված աշխատանք։

Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started